almost friday!

Imorgon är det fredag! och inte bara det, Joseph fyller fem år!
Hur ska man sammanfatta veckan, långsam men endå snabb! jag går dock fortfarande och lägger mig halv tio på kvällarna, måste bli en ändring på det! Inte undra på att dagarna går snabbt är man sover bort halva tiden, aj aj aj.

Halsen är på bättringsväg tror jag, eller så har jag helt enkelt vant mig. på tal om bra saker! Vi hade helt 2 grader här i Swampscott idag! ett himla blåsande, men sol och 2 grader! en bra dag,! jag och pojkarna har gått promenader, lekt i lekparken, allmänt njutit av det underbara vädret!

Imorgon blir det avgång mot cape cod, där " Gran " bor, där blir det släktträff och vi ska sova över till på söndag, vi ska åka ut och besöka en ö utanför cape cod. det ska bli trevligt!
Nu är det sovdags,
godnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0