7.47 PM

Sen kväll i swampscott, snön ligger kvar ute och det känns jäkligt kallt!
Badade Joseph som slutspurt innan arbetsdagen var över idag. Vi spenderade tiden i vattnet med att samla vatten i alla lekfiskar och sedan spruta ut det! 30 minuter, man lär sig mer och mer!


Dave lagar middag ikväll, chicken nuggets med klyftpotatis! Jag kom ju på en sak idag vi glömde kolla efter på IKEA. Bea sås. man tänker alltid destomer efteråt! men choklad och andra godsaker köpte vi ju, nämnde jag fem paket köttbullar?


Jag satt och kollade igenom bilder och kom på att jag har ju faktist glömt att ladda in bilder sen Thanksgivings dagens footballs game mellan Swampscott high school och Marblehead. Dock rivalera Marblehead vann!

Här kommer bilderna!

 

   





Nu sitter jag bara och väntar på en liten knackning på dörren som viskar, maten är klar!


smaklig måltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0