En ovanligt bra onsdag!

Mitten på veckan, d v s onsdagar brukar vara rätt sega ( i alla fall mina ). Men imorse när jag satt och åtfrukost med pojkarna kom Pattrick ner i morgonrocken och sa att idag är det en sådan dag han ska stanna hemma. Med andra ord, allt jag behövde göra var att få pojkarna till skolan och sedan var dagen alldeles min egen!


Pattrick följde med när jag lämnade av dom små, sen åkte han och jag och tog en kaffe och satt lugnt på starbucks tills det att det blev dags för jul handling på marshalls. Efter vår llilla shoppingtur åkte vi hem, det blev duschdags, städa runt lite i rummet och sedan iväg till IHOP för att äta frukost med Lisa, resten av dagen var det Lisa och jag! det blev film,. Four Christmas ( sämre än vad jag trodde, seg film !) kolla upp matcher, köpa hårfärg, eller vi skulle köpa hårfärg eller ett medel som tog bort all färgi håret. Men istället för shampot fick vi rekommendationen av kvinnan i affären att använda diskmedel och sedan balsam. Det ska prövas ikväll! nervös, lite grann!


Nu är klockan snart sju och det är dags för yoga på the YMCA!

Bra dag ! Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0