NanTucket

        
Lite bilder från Nantucket

Söndag kväll, vi kom precis hem ifrån härliga IKEA här i Boston! Kändes riktigt bra att äta köttbullar, mashed potatoes brunsås och lingonsylt! Under hela vistelsen på IKEA blev det inhandling av plantor ( for me) !lekland för pojkarna, leksaker till pojkarna och såklart svensk mat från Ikeas egna lilla mathandel! Då jag också fick veta att vi har ju faktist bara 30 minuter till IKEA hemifrån oss


Som ni vet var jag borta i Cape Cod i helgen, eller hela lördagen spenderade vi i ett regnigt nantucket, som är en liten ö precis utan Cape Cod. båt resan tog ungefär en timme. Vädret var rätt okej när vi kom dit, små regnade. Men ju längre dagen gick ju värre blev det! Båtresan hem till Cape var det värsta! Innan båten avgick berättade kaptenen att vi kan gå igenom lite oväder och stora vågor, "sea sickness" påsar gick att hämta vid kafeterian. Dave kom tillbaka med fem stycken, det här kan ju inte vara så farligt, aldrig varit sjösjuk? .  Det gungade! Det hoppade! Det svängde åt alla håll! Det var värre än en oväders flygresa! Sådan tur var det så att det värsta anns till i början, så att efter en cirka  minuter började vi spela charader istället!


Nu ska jag ta jag faktist ta mig en liten tupplur fram till halv sju, då är det middagsdags.
zzzZzzzZZzz

Söta Nicholas på I K E A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0