06-11-09

det blev pizza night ikväll hos familljen cassidy-fougere, som alla andra fredagar! efter pizzan blev det färd mot panera bread där vi träffade cirka sex andra tjejer, runt en cirka timme senare bestämde vi oss för att gå på bio! kolla på the box, med cameron diaz som huvud skådespelare! Filmen ska utspela sig i Richmond, Virginia 1976.

Ja måste erkänna att filmen var lite av en besvikelse, början var jätte bra. Men filmen vart väldigt långdragen efter ungefär halva, det var egentligen då jag började fundera på hur lång filmen var egentligen. Ha första gången jag ska betygsätta en film! 3 av 5! Sososo!

Klockan är nu i alla fall 01.03 och jag är redoför sängen, imorgon väntar en ny dag. då jag, Lisa och Klara ska fara in till Bostons huvudstad och leka turister!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0