Coming home day!

Fredagen den 20 November för fem år sedan kom Nicholas hem till Amerika för första gången! Kvällen har spenderats genom att kolla på filmer, från Nicholas när han var bebis, riktigt bebis. Ätit god middag och " the famous cupcakes" från en företag vid namnet kick ass cupcakes.  Det är så roligt att se hur exhalterad Nick blir av att kolla på alla gamla filmer på honom! Det är svårt att tänka sig in i en situation som hans, men självklart är vi alla bara glada för att finns och mår bra!

Jag fick en kommentar idag vid middagsbordet. " Lina, why are you wearing make up" Från lilla stor Nick.  " I want to look diffrent, ummmm" efter att ha sett grå- beige ut i en vecka, fick han antagligen sig en stor överaskning! Could she look like that! ;(

Blir det New moon på söndag?
Jag vill, vill vill!
Helg = ledig ! underbart!

Jag kom föresten på när jag satt och skrev att ni har ju faktist aldrig sett mitt rum, som jag är väldigt nöjd med! Jag tar en bild imorgon, när jag " städat klart " så att säga! Nu börjar mina ögonlock halvt slockna, klockan är halv tio på en fredag kväll. Här kan man prata om ett lugnt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0