Lugn lördag kväll!

Så otroligt skönt med en lugn lördag kväll! Klockan är nu kvart i elva och jag har hunnit med att packa upp saker och ting, städat hela rummet och tagit en lång och skön dusch!

Jag kom runt halv sju efter att ha besökt square one mall för första gången med Anna och norska Ingrid. Om det fanns jul dekorationer där! om om om! Jag hade tagit bilder med kameran och jag bara tänkt till innan jag åkte, att ta med kameran osv.! Efter att jag kommit hem blev middag med familjen då pojkarna stolt visade upp sina ya " hair cuts! " Söta som få var dom! Nicholas har "redo school pictures" på tisdag. Egentligen därför de båda två satsade på en en hårklippning. Efter middagen sattjag och Dave och kollade på Cnn i ungefär en timme, Vet inte vad vi kollade på egentligen. Stora nyheter!

Imorgon är det husvisning igen, som alla andra söndagar under de senaste veckorna! Rummet blir i alla fall rent och snyggt. Men problemet som alltid kommer upp efter husvisningen varje vecka är ju " vart la jag sakerna"  Men man lär ju varje gång. Leta leta leta! Så brukar du hitta dom små sakena tillslut!

Innan jag glömmer! Jag har hittat min nya favorit låt här! som är galet upptagen på radion! lugn och mysigt ska det vara! Den ger en massa härliga sommar känslor och mysiga hemmakvällar! owl City med Fireflies

http://www.youtube.com/watch?v=aI4JLa0hbUw&translated=1

Imorgon flyger Pattrick och Dave iväg till Kalifornien menkommer Gran! Det blir Lina och gran som egentligen heter Barb, men hör Gran hela tiden. Så att Gran får det vara! Under fyra dagar ska vi ta hand om dom små. Jag ser fram emot det ! Kylen är fylld av massa god mat så om det kommer bli mycket mat nu de närmaste dagarna! Det kan alla skriva upp.

inga bilder idag tyvär. Men jag ska försöka ta fler och fler!
Night time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0