Onsdag kväll!

Den första kommentaren jag fick höra när jag gick upp för att ta hand om de små pojkarna kvart över sju imorse var " Lina, did you forget to take off your make up?" från sexårigen Nicholas. Jag hade ju faktist försökt pigga upp mig lite på morgonen med lite mascara runt ögonen. Men ska jag verkligen ta detta svar positivt?

Jag kom precis hem ifrån "the ymca! efter att ha lämnat av Joseph och Nicholas, de hade nämligen sin simträning idag, påvägen hem blev det ett stopp på starbucks där jag köpte en hot chocolate och en walnut banada bread, SOM för övrigt var  riktigt positiv överaskning! Det nyttiga brödet var gott!.

Halloween i Salem är en klass för sig! En underhållande kväll med mycket blandat folk,

 
     

 på söndagen blev det skidskor och shopping hela dagen plus middag på cheesecake!

 




Och jag måste erkänna att jag blev riktigt glad igår, jag satt nämligen och åt middag med familjen cirka en sådär klockan halv sju, min svenska mobil ringer och det  ar Jozephine och Sandra! Jag blev så otroligt glad, tror att det har en viss del till varför denna dag varit så bra! love love love!

Kan inte komma på något roligare och skriva. Dags att gå upp. PTA meeting idag, vilket betyder = jag barnvakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0