söndag!

Söndag eftermiddag, lugn och skön dag! Jag vaknade runt åtta, frukost, städa källaren, skype med mami and dadi . iväg på biltur med Pattrick och dom små. om en timme kommmer Sam och hämtar mig, för att ikväll blir det the premiär för the new moon för min del! Jag längtar! Dock har jag cirka femtio sidor kvar i boken. Men vad jag har kämpat med att läsa klart den! Det var egentligen så att Dave skulle ha ett tal innan filmen visades på filmduken, men han fick en hastig rapport om att åka ner söderut, till St. Louis. Han hade förebrett en hel powerpoint show om hans familj som han tänkt presentera. power point prestentation kommer fortfarande att visas då jag också fått veta att det kommer att vara en bild på mig och pojkarna från halloween, en bild jag dock inte sett än, men hoppas på det bästa! surprise!

Igår vid sju ringde Corinna och frågade om jag skulle med på filmkväll hos hennes granne. Det blev ping pong för hela slanten! Filmen fick vänta! Det var längesen jag spelade ping pong så jag insåg verkligen hur roligt det var! Vi spelade versionen då manspringer runt bordet,  det börjar bli stressigt när det bara är två personer kvar!? YESSS

Nu blir det kort middag, innan jag ska fara iväg på långtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0