Tjingeling,

Ända sedan i söndags har jag legat sjuk i sängen i princip, i söndags kom Aunti Nathalie hit och sov över till på måndagen, då gran ( även kallad Barb) hit. Som har sovit här sedan i måndags. Det har varit otroligt skönt och ha en extra hand när det gäller allting, speciellt pojkarna. Vi hade planerat in en massa shopping turer när hon var här, men nu blev det som det blev. Lina, sjuk med fber i sängen. Sicken rolig kamrat!

Imorgon är det fredag igen( Nicholas coming home day ) vilket kommer firas stort, hela släkten kommer hit till fuller terrace! godmat, cup cakes och leksaker kommer att delas ut! Sedan efter allt firande är det helg igen,  inte en enda sak inplanerad i helgen faktist. Vet inte om det är roligt eller tråkigt?  En sak är i alla fall säker. Jag ska sova ut på lördag morgon!

Jag satt och kollade på  biljetter till Miami över nyår, billigaste går på ungefär 400 dollar om jag åker den 28 Dec, hem den 4 Jan, vilket min plan är. Jag har inte bokat in någonting än. Men snart ska jag ta och göra det, något att se fram emot! Jag tänkte på New york först, men samtidigt känns det som att Miami är mer
tillgängligt och ett lättare resmål när man är här om man sklle jämföra med om jag var i Sverige.




Aftonbladets egna artikel.  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6152451.ab

Klockan börjar närma sig elva, börjar klockan sju imorgon.!
Night time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0