trött, trött och ännu mer trött!

Dagarna går undan! Efter en arbetsdag ligger jag oftast halvt däckad i sängen, eller ute någonstans. Jag hade planerat på att bli aktivare här på bloggen, men jag lärde mig som sagt än en gång. HA aldrig några planer! Dom har oftast inte fungerat fullt ut för mig!

´Klockan har precis närmat sig tio och mina ögon vill inget hellre än att sova just nu. Men jag ska skriva några rader i alla fall! Helgen var rätt kort, jag var inne i Boston i lördags med Lisa och Klara. -vi kom hem vid åtta, satt och kollade på en film från åttio talet med Pattrick till elva. Filmen kallades Choose me, ja fick höra många bra saker om filmen, men ingenting jag faktist märkte av själv.

Jag har börjat smsa med Ryan nu igen! haha känns som gamla tiden. Ryan var alltså en god vän under 2006 då jag bodde i Asheville, North Carolina. Han bor då kvar där, men vi tog upp kontakten nu igen när jag kom hit, vilket känns jätte roligt! 

Och jag måste berätta, Nicholas, den äldsta pojken som jag tar hand om, är som sagt adopterad från Ukraina och han har en egen " coming home" day , den 20 November. Och då ska det såklart firas på stort! Så att jag åkte på en liten shopping runda idag pch hittade en orange ( hans favoritfärg) Ralph Lauren kofta! Ur gullig! Ralph Lauren här är ju billigt! Calvin Klein underkläder! Det är så otroligt roligt och shoppa barn kläder, något som jag alltid drömt om! drömmen är sann!

NEj nu har jag sagt en massa onödigt prat igen. Bäst att sova!
Gooodnaaaaaattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0