Confusion!

Jag hörde något riktigt intressant när jag satt i bilen och lyssnade på radion idag. De intervjuade en av "sherifferna" som arbetade med " ballong fallet" Ni har förmodligen hört talas om familjen i Colorado som försökte förmedla till media att deras son var inne i en helium ballong, men sanningen som kom fram sa att det inte alls var sant, allt var en bluff. Men i all fall, den här sheriffen berättade att redan veckor innan hade barnen i familjen berättat för sina klass kompisar i skolan om vad som skulle ske senare och att det skulle bli hur häftigt som helst. Klasskompisarna berättade för sina föräldrar som i sin tid berättade för polisen. Polisen visste med andra ord redan om det här innan det skedde och de visste om vad barnen sagt, så att nu har vissa föräldrar gått och vittnat mot familjen.

Vissa av er har säkert hört eller läst om detta innan, men jag hörde det idag och blev riktigt förvånad.  Jag har fortfarande inte smält hur en familj, eller hur föräldrarna kan göra en sådan här sak. Var det verkligen värt 2-5 år i fängelset.


Min stora fundering idag! Förövrigt är allt prima! lång dag! rolig dag ! klockan är strax nio och jag ska snart sätta på en film och somna in, otroligt jag har sovit ungefär nio timmar per natt sen i söndags, men inte blir jag piggare för det. Och imorgon ska jag upp kvart över sex för att gå upp och väcka dom små boysen!

Better get some sleep now!
godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida

jag älskar att läsa din blogg, jag saknar dig, jag vill komma på besök över julen. Kan du inte kolla upp om det finns möjligehet. Antingen hur du ska jobba eller ja allt det där du vet.

Jag försöker ringa dig ikväll(min kväll) haha puss puss puss och snart är det din födelsedag!

2009-10-21 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0