En söndag i Boston Downtown!

" give me a street ma, i got the map " Så har den stora delen av dagens konversationer låtit,

Men oj vad vi lärde oss idag! Klockan ett idag efter lunchen drog jag och Lisa iväg till Boston, tog buss 442 till Wonderland. därifrån blue line till Gvnt center, upp för trappan, där var vi plötsligt i mitten av Boston! Ju mer man lär sig och ser i staden ju mer inser man hur folk kan vara så kärt om den! Den har otroligt mycket att erbjuda, den bästa delen med staden är nog enligt mig att man kan ta sig överallt på ett eller annat sätt, man behöver INGEN BIL!

Vi besökte även Harvard idag! tog en promenad genom harvard square, där vi satte oss ner för lite pizza! klockan började närma sig sju, time to go back to quiency? square, gå igenom några mysiga innegator med många små resturanger! Jag har nu insett att Boston is the perfect date place! Det har ungefär allt för en perfekt dejt! och senare tog vvi

 blue linjen tillbaka till Wonderland för att ta bussen till Swampscott. Hemma in genom dörren runt tjugo över nio, in i duschen. Och nu sitter jag här. Jag fick även veta att jag inte början förren tolv imorgon! Tjooohoo!!

Here are some pictures!



    






Kommentarer
Postat av: Åsa Wallin

Hej Lina!

Verkar som du har det jättebra i Boston -hos en spännande familj.

Stort Grattis på 19-årsdagen! Hoppas du gör något roligt i dag.

Kram, Åsa

2009-10-28 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0