Friday night!

Ser just nu att det var ett tag sen jag skrev här! Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev sist, vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har hunnit fylla 19 år! manikyr! köpt mitt efterlängtade element! Fått massa roliga paket och gratulationer! Tack alla än en gång ! En händelserik vecka måste jag säga! Det har varit som himmel och jord, säger man verkligen så?

Jag ska börja berätta om min födelsedag, onsdagen den 28e oktober vakade jag upp kvart i sju, då jag var halvt irriterad, jag hade ju faktist blivid lovad sovmorgon på min dag. Jag går upp för trappan och hör, Joseph, Nicholas och David säga " shhhhhhh, o noo she is coming! go down to your bed! hide under your covers!" jaja, säger jag, jag kilar neråt igen och lägger mig ännu en gång en underbara sängen. Cirka en minut senare hör jag tre små röster sjunga happy birthday, på vägen in till sovrummet. Och det kunde inte varit finare! levande ljus, en liten tårta, juice, blommor och ett kort! Ha den äran!




Efter uppvaktingen berätta han att jag inte började förren tolv samma dag, de ville egentligen bara få mig att vakna, Smart people! Sså att jag bestämde mig för att öppna alla paket jag fått från vänner och familj ifrån Sverige och där fann jag en massa gosaker! Jag har fått så otroligt många fina saker, örhängen, armband!Schal! Brev! godis! foton! böcker! och en massa anndra roliga saker! Sedan  lutade jag mig tillbaka och i sängen och hamnade rakt tillbaka in i sömnenigen.

Efter en lång arbetsdag från tolv till sju var det dags att äta födelsedagsmiddag på Red Rock restaurant med the fougere- Cassidy family och Lisa! Där vi sjöng Happy birthday på svenska! engelska och franska! Och där blev det ännu fler presenter! Från " Gran" Davids mamma fick jag en stor Red socks munk tröja! Hon älskar Red Socks och jag ska försöka lära mig! Jag fick alla fyra twilight böckerna, filmen, varma tajts från pojkarna, dom måste ha blivit trötta på mitt tjat om att alltd frysa. So there i got them! Och från Lisa fick jag ett presentkort på walmart, min favorit affär!

Så att nu sitter man här och är 19 år gammal. Känns det någon skillnad? nej, men inget but it doesnt make things worse! Jag måste berätta en sådan dum sak. Jag har börja skriva ner som en lista nu varje dag vad som händer och så vidare, jag har alltid problem med att hitta en penna att skriva med. Så att i onsdags köpte jag ett tio pack stift pennor, som jag tänkte ha användning för. Men när jag väl skulle använda den, har ingen av dom stift!!!? Jag tog förgivet att pennor har stift när man köper dom. ?=S

Och just de, ikväll har jag varit på halloween party på Clarke school! jag såg massa magic tricks tillsammans med cirka 100 sex åringar! Wooho! Och självklart efter det var det PIIIZZZA NIGHT  at the Cassidy house! and tomorrrow! Is halloween in Salem!



JAG LÄNGTAR! JAG LÄNGTAR! JAG LÄNGTAR!

manikyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0