Lång lång lång dag.

Klockan har precis slagit åtta och jag la mig precis i sängen med datorn i knäet. En LÅNG dag idag måste jag säga! lill killen har blivit förkyld, så att han är hemma om dagarna. Jag jobbar från nio på morgonen till sju på kvällen. Jag pratar om slutkörd till hundra procent till max! Det hjäler verkligen oc bara ha en liten rast eller paus, kan vara på en timme. Men tio timmar i sträck. Det tar!

Igår blev det middag med Lisa, sedan runt nio blev det bowling med ett gäng tjejer! Kom hem vid halv tolv men sov till åtta, då det var dags att gå upp och städa och duscha! Igår kväll var faktist riktigt trevlig. Jag hittade en ny restaurang jag blev stor förtjust i, påminner om restaurang kedjan Texas Roadhouse, samma tema. Men denna heter UNO!!!!

Oh jag har på walmart härom dagen! en affär man bara kan gå omkring och stora och man hittar alltid någonting nödvändigt för ett bra pris! Jag slog t ex till med en sådan här spray, som man tvättar rent tangentbord, mobiler, allt möjligt. Grymt rolig ! Den är som en liten damsugare i mini format, så att nu är allting skinade rent i mitt rum! speciellt datorn! jag menar, den kostade 4.97. Man måste ju faktist slå till! Något annat jag köpte innan jag lämnade affären var också en sladd till kameran! Så att nu ska det finnas bilder inne på bloggen! Här kommer i alla fall några bilder som är tagna precis utanför min "nya gata"

   










Sedan är det sex and the city dags! tjoohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0