flytt, jobb och flytt

Allting består just nu av jobb känns det som. sova och jobba, sova och jobba.

Jag längtar till min ledighet när nu den är! kanske Juli när jag åker till Asheville/Charleston med mami och papi!
Oh vad jag längtar! !!!!!!!


Flytten är bestämt nu i allafall. Vi kommer att lämna huset den 25e april, bo på hotell  i närheten en vecka. Sedan bär jag, pattrick och dom små pojkarna iväg på vår ROAD TRIP! genom hela huset, enda till Wasington state på väst kusten. Vi ska bland annat besöka Niagra falls I Canada, förhoppningsvis I Chicago. Resten tar vi på vägen!

Hela resan kommer att ta cirka två veckor om allt går som det ska. Någonting annat att se fram emot!

Lou, my australian friend var räddningen till min dag, efter den långa arbetsdagen hade hon lämnat ett USB minne på min säng, som hon fyllt med massa grym musik! Tack Tack Tack! Nu ska jag njuta vidare. Kid Cudi står högst på listan just nu,
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0