The hot tub time machine!

Helt klart den BÄSTA filmen jag sett på länge !



För övrigt, celtics basketball game  i TD garden imorgon! Jag ska försöka ta så många bilder som möjligt så att ni också får njuta av spelet!;) Nicoles värdpappa, som arbetar på budweiser och sponsrar the celtics. Han har alltså fått fyra gratis biljetter, värda 270 dollar per biljett!

I am enjoying it!
Bloggandet har det blivit dåligt om på sistone. Dagarna går fort. Inget roligt har riktigt hänt här på Fuller Terrace på sistone heller. Det är roligare om jag dessutom har något viktigt att skriva om!

Imorgon är det easter, och hela familjen cassidy fougere kommer hit imorgon, har haft huset för mig själv hela helgen. Väldigt njutfullt och skönt.
Klockan börjar närma sig två och jag ska krypa ner i sängen
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0