Efterlängtad fredag!

en riktigt bra arbetsdag idag! Jag tog tunnelbanan in till Arlington, Boston med pojkarna kvart över fem, vi träffade Pattrick där och det blev middag på cottage house hela familjen förutom Dave, som befinner sig i my future city Spokane, WA! En supermysig restaurang, med fin bar och restaurangdel, det är så roligt och gå omkring där fram och tillbaka till toaletten och bordet med en liten pojke, jag får blickar som jag ibland inte har en aning om hur jag ska tyda. En liten "mommy" med två små söner! I like it!
 Vid halv tio var det dags för hemresa, jag vet inte vad det är med att åka bil här i usa, i sverige också för den delen men jag njuter av alla turer varenda sekund! så avslappnande och skönt.

Vi hade parkerat min  bil utanför tunnelbanestationen när vi barn sprang till tåget. Pattrick satt och pratade i bilen påvägen hem om hur jag skulle ut och "festa"  i Boston ikväll inte inte stanna hemma när vi kom hem. Vilket ledde till att lill Nicky blev så orolig att jag skulle iväg att Pattrick fick stanna och vänta in mig på gatan för att Nicky skulle kunna se min bil bakom dom på så sätt kunna försäkra sig om att jag skulle hem.
Jag vet inte om ni förstod det där, mina menings uppbyggnader behöver fortfarande lite hjälp. Men jag försöker komma fram till är att. Det var gulligt!


Nu senare ikväll har jag haft det så lugnt och skönt! En liten spa kväll för mig, jag har målat naglar,haft fotbad, ansiktsmask! och just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på Miamis "best" radio station. power 96!
kan livet bli mycket bättre? Plus i kanten är det ju också att helgen börjar idag!
http://www.power96.com/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0