Helgen är slut!

Martin Luther King day idag! Tack vare denna dag hade jag ännu en dag ledig utöver söndags ledigheten!

Lisa och jag tog tåget intill Boston och kollade runt, dock var det blåsigt och kallt! termometern stog på 0 grader C, men nog var blåsten kallare! Jag har även börjat plugga för den amerikanska körkortet här också, enligt laget behöver jag inte ta ett nytt,
Men " enkelt enkelt", hör man så ofta, så att nu ska det bli av! en skillnad här är dock att man aldrig beställer tid för uppkörning eller uppskrivning, du åker bara dit när du känner dig redo och kommer tillbaka dagen efter om det inte gick som förväntat.! Känn ingen press!



Nu ska jag lägga mig ner och plugga igen, imorgon ringer väckarklockan prick kvart i sju!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sb

lycka till bejbi.

2010-01-20 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0