kvällen närmar sig!

Arbetsdagen är slut, äntligen!

Jag har packat väskan och jag ska strax iväg och träffa Leonie och Lisa på panera bread, sedan bär vi av mot " the Ymca" gym + yoga + ång bastu!

Imorgon är det sovmorgon!

Jag har hört ifrån flera vänner nu i Florida om hur kallt det har blivit, but still i m in love with miami, eller kanske inte miami utan ocean drive och miami beach rättare sagt. 

Det blev american idol med Pattrik igår innan vi gick och la oss, det roliga var att själva programmet, första avsniittat var inspelat i just Boston! Jag kom och tänka på, ryan seacrest, years million man! Jag lyssnar på honom och hans radiokanal varje dag, han är host i idol. Hur hinner han? I am impressed, En riktigt million man måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0