Miiiiaaaamiii!

" Two minutes left! "

"10, 9, 8, 7, 6, 5 , 4, 3, 2, 1,!

Flaggan hissas upp i luften, fyrverkerier! 2010 är här!
Fira nyår inne på Nikki Beach i Miami är bland det bästa jag gjort i mitt liv!
Att dansa på en strand ovanför havet under en bar himmel, temperaturmätaren står på 24 plus! Kan det blir bättre?

   

   









jag landade i Miami runt klockan halv sex, förra lördagen.
Vid sex är jag framme i Key Biscayne, det blir kramkalas och mycket "chat" mellan mig och Magda, som jag bodde hos under min tid i mMiami. Vid halv sju, när vi sitter och äter middag kommer vi fram till att vi lika gärna kan gå ut och testa utelivet i Miami Beach såhär nu innan nyår. På med partyklänningen och partyskor, Miami Beach nästa!

club mango

Efter allt fixade och åkande är vi fram runt halv tio, då vi gick vidare till Club Mansion, Club Cameo, club 4 (vilket var en ny öppnad brittisk pub/dans) och sist gick vi till Mango på ocean drive! Klockan blev plötsligt sju och det var dags för jacuzzi på Mariott hotell! Hemresan blev 8 AM.



Söndag! Vi får sova ut! vi sov till elva, sedan var det dags att hoppa upp för att gå ner och möta Jammie på stranden. Dagen gick och det blev middag på hooters på kvällen och läggdags tidigt!

Måndag! Barnpassande med Magda! Hon ha två otroligt söta pojkar, som är två och fyra år. Victor och Angello! Vi har sprungit omkring i lekparker, lekt kull, gjort pepparkakshus och läst böcker! Klockan börjar närma sig sju och det är dags för ännu en kväll inne i Miami Beach, men den här gången hittade vi ett ännu bättre ställe! Indra club. Grymt bra musik men de sjuka var killarna. Vart du än kollade, vilket håll så fanns det alltid en snygg kille, det är sjukt hur alla killar kan samlas på ett och samma ställe!

Dagarna går, nyår passerar och det är redan lördag. Jag åker även hem imorgon var tanken. Call Jammie! Vi tar en snabb sväng ut jag ska trotsallt flyga dagenne efter.

Vi går till Mango, Hotell W ( mest fancy jag någonsin sett)  Cameo och till sist Nikki Beach. Vi kom hem vid sju, med väckning nio. Men allt gick som fina fisken! Flighten från Atlanta till Boston var bara två timmar sen!

Resan till Miami va helt underbar och jag längtar redan till nästa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

I dont understand anything, but i love your pictures... great clothes!

2010-01-09 @ 20:11:24
URL: http://suiinamerika.de
Postat av: Amanda

satan i gatan vad snygg du var i den turkosblåa klänningen lina :)

2010-01-13 @ 19:04:16
URL: http://aedholm.blogg.se/
Postat av: sandynany

Heej sötnos, ville bara säga att jag saknar dig massor. Äntligen har jag köpt mig en ny dator, med web och mick så nu kan vi skypa:D ska skaffa mig ett konto där. MISS MISS MISS! <3

2010-01-16 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0