The bachelor! season finale ( i wish)

" Uh she ugly"

" Uh look at her hair"
 " she looks mean!

Is there any kind of these shows for gay people? - Mr P


Jag satt och kollde på  the bachelor i två tmmar, med Gran och Patrick igår, Jag har insett hur ärlig Patrick är om allting! han säger precis vad han tycker om människor och ting! Än så länge, jag gillar det! Jag har skaffat mina egan uppfattningar om dessa brudar nu som " the bachelor" väljer mellan. Men jag har helt klart en favorit! miss blondie in yellow dress!

På torsdag kommer Dave tillbaka hem, efter en tre veckors period utan sina små "puppies" Det tog mig en lång tid innan jag insåg att puppies fakist betydde hund valpar, som  han definierar sina små! Nicholas har precis blivit frisk och ska iväg till skolan imorgon! Joseph visade upp sin sjuka sida idag med mag influensa! Jag och Gran satt och packade upp alla pojkarnas nya kläder från jul dagen och tvättade rent dom och lagt ner i sina lådor, jag vet inte varför varken Pattrick eller Dave gjort detta jobb än, men finns det kvinnor i huset får vi allt ta hand om det!

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig syster skype på söndag kanske?

vid 7 svensk tid?

ha en underbar helg.jag ska till oslo och jobba!

puss puss puss

2010-01-29 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0